خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 10:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبدالهی:

امکانات ورزشی در اهر و هریس ناچیز است/ وزارت ورزش کمبودها را برطرف کند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: متاسفانه وزارت ورزش کم کاری کرد و امکاناتی در اختیار حوزه انتخابیه قرار نداده است و در روستاهای حوزه انتخابیه هم شاهد ضعف ورزش هستیم الان چمن مصنوعی در روستاها کم وجود دارد که باید این موضوعات برطرف شوند.

بیت اله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه گفت: وضعیت امکانات ورزشی حوزه انتخابیه مطلوب نبوده است و امکانات ورزشی مناسبی نداریم؛ متاسفانه وزارت ورزش کار خاصی در شهرستان های حوزه انتخابیه انجام نداده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بیان کرد: نبود زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در حوزه انتخابیه مطلوب نبوده است و همین موضوع سبب نارضایتی جوانان شده است بنابراین وزارت ورزش باید رسیدگی به ورزش حوزه انتخابیه را جدی بگیرد و از کم کاری های گذشته خود دست بردارد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: متاسفانه وزارت ورزش کم کاری کرد و امکاناتی در اختیار حوزه انتخابیه قرار نداده است و در روستاهای حوزه انتخابیه هم شاهد ضعف ورزش هستیم الان چمن مصنوعی در روستاها کم وجود دارد که باید این موضوعات برطرف شوند.

عبدالهی گفت: امیدواریم در دولت جدید وزارت ورزش نگاه ویژه ای برای حل مشکلات ورزش حوزه انتخابیه داشته باشد تا جوانان بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند زیرا ظرفیت های انسانی فراوانی در حوزه انتخابیه است./

پایان پیام/

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380204
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار